Způsoby platby, změna v objednávce

1) Způsoby platby

a) Platba při převzetí zboží / dobírka

Platba při převzetí je nejjednodušší a nejrychlejší způsob, jak za zboží zaplatit. Podle způsobu doručení si můžete vybrat mezi platbou v hotovosti nebo platbou platební kartou.

  • Hotově

Při osobním vyzvednutí zboží na prodejně.

  • Hotově – dobírkou

Při přebírání zboží od doručovatele – zboží hradíte v hotovosti řidiči dopravní společnosti, poštovnímu doručovateli nebo na Vámi vybraném výdejním místě. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky.

  • Platební kartou Visa/MasterCard

Pouze při osobním vyzvednutí zboží na prodejně nebo u řidiče Geis.

b) Platební kartou (3-D Secure)

Nejpohodlnějším, nejjednodušším a nejrychlejším způsobem platby je on-line platba platebními kartami Visa a MasterCard. Platební operace je zabezpečena systémem 3D-Secure, který je autorizován  karetními asociacemi Visa a MasterCard. Platba kartou na internetu je okamžitě přesměrována a ověřována u  vydavatelské banky. Veškeré údaje o platbách jsou předávány zabezpečenou cestou a igut.cz jako obchodník k nim nemá přístup, ani je nikde neukládá, dostává pouze potvrzení o platbě, na jehož základě můžeme Vaše zboží ihned expedovat.

c) Převodem předem

Pokud Vám nevyhovuje ani jeden z výše uvedených způsobů, můžete zboží také zaplatit převodem z Vašeho na náš bankovní účet, nebo platebním příkazem u přepážky banky či pošty.

Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, nezapomeňte, prosím, vyplnit  jako variabilní symbol  číslo vaší objednávky. Bude uvedeno na Potvrzení objednávky, které od nás obdržíte po odeslání Vaší objednávky.
Pokud zvolíte tuto variantu platby, budeme zboží expedovat ve chvíli, kdy Vaše platba bude připsána na náš účet. Pokud máte účet u jiné banky než u Komerční banky, může tato platba trvat několik dní.

Při platbě převodem předem:

  • může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet)
  • je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do pěti pracovních dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě ji lze považovat za zrušenou

2) Změna v objednávce

Veškeré změny v objednávce (storno, změna v objednávce, změna data doručení), se uzavírá do 15:00 hod následující den od uzavření závazné objednávky.